.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
شمال نیوز : حاج عسگری بهمنش ، برادر ارشد سردار شهید مهدی بهمنش از یادگاران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به برادر و دیگر همرزمان شهیدش پیوست .

« حاج عسگری بهمنش » به برادر شهیدش پیوست
شمال نیوز : حاج عسگری بهمنش ، برادر ارشد سردار شهید مهدی بهمنش از یادگاران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به برادر و دیگر همرزمان شهیدش پیوست . (ادامه)
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد. پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
درگذشت مادر سه شهید در فریدونکنار
مادر شهیدان رحیمی در فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» از فریدونکنار مازندران به فرزندان شهیدش پیوست مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» درگذشت
حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» از فریدونکنار مازندران به فرزندان شهیدش پیوست(ادامه)
زیارت اربعین + ترجمه و تفسیر
چهل روز از واقعه کربلا گذشته است و اربعین برای بزرگداشت بزرگترین حماسه تاریخ برپا می شود. خواندن زیارت اربعین یکی از اعمال مستحب است که ثواب و فضایل زیادی دارد.(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرهای مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان مازندران خبر داد. (ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت شهردار باغستان شهریار به اتهام اختلاس، ارتشاء، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی خبر داد و گفت: برای این فرد قرار بازداشت صادر شده است. یک شهردار دیگر بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت شهردار باغستان شهریار به اتهام اختلاس، ارتشاء، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی خبر داد و گفت: برای این فرد قرار بازداشت صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
آیت الله لائینی:دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.(ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
فعالیت مراکز انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی
مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان و واحد‌های سیار در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی، اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این استان میزبان ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس خواهد شد، گفت: آیین تشییع شهدای والامقام به صورت خودرویی وموتوری برگزار می شود. جزییات تشییع پیکرهای مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در مازندران
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این استان میزبان ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس خواهد شد، گفت: آیین تشییع شهدای والامقام به صورت خودرویی وموتوری برگزار می شود.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی رژه خودرویی ۲۲ بهمن در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی در سطح شهرستان ساری و شهرستان‌های استان خبر داد.(ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
تزریق مجدد واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلب اول + تصاویر
دومین دوز از واکسن ایرانی کرونا به سه داوطلبی که دو هفته پیش برای اولین‌بار مورد تست قرار گرفته بودند، تزریق شد؛ این سه داوطلب شامل "طیبه مخبر" فرزند رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، علی عسگری و حمیدرضا خلیلی از مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان امام هستند(ادامه)
استقبال WHO از ساخت واکسن ایرانی کرونا
یک سخنگوی سازمان جهانی بهداشت با استقبال از تولید واکسن کرونا توسط محققان کشورمان خاطر نشان کرد که این سازمان بی‌صبرانه منتظر مشاهده نتایج آزمایش‌های بالینی این دستاورد بزرگ ایرانی است.(ادامه)
آیت الله لائینی:هجمه ها و تخریب ها زیبنده جامعه دینی نیست
نماینده ولی فقیه درمازندران، نسبت به انتشار برخی حرف‌های نسنجیده چند ماه اخیر در حوزه های مختلف و انواع هجمه‌های تخریبی در شبکه‌های اجتماعی را محکوم و این روند را زیبنده جامعه ندانست.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: انتظار داریم دولت جدید آمریکا، به سرعت تصمیمات ضد ایرانی ترامپ را لغو کند و در این صورت ایران و آمریکا می‌توانند برگردند به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ و این می‌تواند حل مسئله باشد و شرایط را تغییر بده ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله محمدی:برخی ناکارآمدی ها فشارهای اقتصادی را مضاعف کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمن تمام توان را بر فشارهای اقتصادی قرارداده است، گفت: برخی ناکارآمدی ها نیز این فشار را مضاعف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس مازندران از اقدامات شایسته صداوسیما در پوشش و پخش مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم قدردانی کردند. قدردانی فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس از صداوسیما
شمال نیوز: فرماندهان و پیشکسوتان ارشد دفاع مقدس مازندران از اقدامات شایسته صداوسیما در پوشش و پخش مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم قدردانی کردند.(ادامه)

اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند
اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.